logo laten maken

Dit maakt een logo herkenbaar

Een eenvoudig ontwerp zorgt voor een hoge herkenbaarheidsfactor en een flexibel beeldmerk dat memorabel is. Goede logo’s hebben iets unieks zonder het te overdrijven. Dit principe wordt ook wel het K.I.S.S. principe genoemd (Keep It Simple, Stupid). Merken als Nike, Coca Cola en McDonalds gebruiken ieder hun eigen flaire en USP om een simplistische samenvatting van hun onderneming te visualiseren. Nike’s logo is een simpele “swoosh”. De Mac gebruikt hun “golden arches” en Coca Cola blijft trouw aan hun heritage.

Wat doen we

Met een logo design kun je werkelijk alle kanten op, maar less is more. Wij maken kennis met de onderneming en komen met drie uiteenlopende logo stijlen. Ieder met een uniek design. Na een revisie of twee komt er een definitief resultaat op tafel en leveren wij het geheel in de juiste bestanden af. Zowel voor digitaal gebruik als voor drukwerk.

Onze werkwijze

Kennismaking

Brainstormen

Schetsen

Design

Revisieronde

Aflevering

Is het tijd voor een nieuw logo of lijkt het je een goed plan je bestaande logo te vernieuwen? Stuur je bericht.

“De grootste bedrijven op aarde hebben stuk voor stuk simpele logo’s, less is more.”