logo laten maken
Bedrijfslogo ontwerp voor ondernemers
Een eenvoudig ontwerp zorgt voor een hoge herkenbaarheidsfactor en een flexibel beeldmerk dat memorabel is. Goede logo’s hebben iets unieks zonder het te overdrijven. Dit principe wordt ook wel het K.I.S.S. principe genoemd (Keep It Simple, Stupid). Merken als Nike, Coca Cola en McDonalds gebruiken ieder hun eigen flaire en USP om een simplistische samenvatting van hun onderneming te visualiseren. Nike’s logo is een simpele “swoosh”. De Mac gebruikt hun “golden arches” en Coca Cola blijft trouw aan hun heritage. Met een logo design kun je werkelijk alle kanten op, maar less is more. Wij maken kennis met de onderneming en komen met drie uiteenlopende logo stijlen. Ieder met een uniek design. Na een revisie of twee komt er een definitief resultaat op tafel en leveren wij het geheel in de juiste bestanden af. Zowel voor digitaal gebruik als voor drukwerk.
Hoe gaan wij te werk
Brainstormen
Wij willen alles van je bedrijf weten. Wie, wat, waar, waarom en hoe?
Ontwerpen
Er worden drie verschillende ontwerpen gemaakt
Revisie ronde
Aan de hand van jouw feedback gaan we verder designen
Afleveren
Als het logo aar wens is leveren wij deze in de juiste bestanden aan.
Soms kan een simpel kopje koffie je horizon verbreden.
“Met online marketing bereik je klanten die normaliter onbereikbaar waren.”
