professioneel logo laten maken

Logo Creatie voor Een Sterke Visuele merkidentiteit

Een eenvoudig ontwerp zorgt voor een hoge herkenbaarheidsfactor en een flexibel beeldmerk dat memorabel is. Goede logo’s hebben iets unieks zonder het te overdrijven. Dit principe wordt ook wel het K.I.S.S. principe genoemd (Keep It Simple, Stupid). Merken als Nike, Coca Cola en McDonalds gebruiken ieder hun eigen flaire en USP om een simplistische samenvatting van hun onderneming te visualiseren. Nike’s logo is een simpele “swoosh”. De Mac gebruikt hun “golden arches” en Coca Cola blijft trouw aan hun heritage. Met een logo design kun je werkelijk alle kanten op, maar less is more. Wij maken kennis met de onderneming en komen met drie uiteenlopende logo stijlen. Ieder met een uniek design. Na een revisie of twee komt er een definitief resultaat op tafel en leveren wij het geheel in de juiste bestanden af. Zowel voor digitaal gebruik als voor drukwerk.

Hoe gaan wij te werk

1 Brainstormen

Wij willen alles van je bedrijf weten. Wie, wat, waar, waarom en hoe?

2 Ontwerpen

Er worden drie verschillende ontwerpen gemaakt

3 Revisie ronde

Aan de hand van jouw feedback gaan we verder designen

4 Afleveren

Als het logo aar wens is leveren wij deze in de juiste bestanden aan.

Is jouw onderneming aan een fris logo design? Stuur je bericht.

“Een sterke merkidentiteit begint bij een uniek logo design.”