Privacy beleid
Het correct schrijven van de juiste copy kan een bijzonder lastige taak zijn. Wat wil je precies vertellen? Klopt de toon van mijn verhaal wel? Ga ik je en jij gebruiken of misschien toch u? Dit zijn een paar simpele voorbeelden die hele grote gevolgen kunnen hebben. Het schrijven van goede copy, die ook nog eens SEO (Search Engine Optimalisation) technisch correct in elkaar steekt, houdt op zijn minst rekening met de volgende vier begrippen. De copy bezit de juiste keywords (zoektermen), houdt rekening met het doel van de inhoud, bestaat uit tenminste zo’n 400 woorden en is uiteraard opgebouwd in correct Nederlands zonder taal-, type- of spellingsfouten. En ja, het lijkt zo makkelijk… maar de praktijk leert ons dat de meeste mensen en bedrijven hier geen kaas van gegeten hebben. Bij Plan B Design typen we ons iedere dag de blaren op de vingers en hebben wij diverse partnerschappen met verschillende taalgoeroes en eindredacteuren gesloten. Samen met hen zorgen wij ervoor dat alle teksten die uit onze vingers komen voldoen aan bovenstaande omschrijvingen. Zo zorgen wij ervoor dat jouw “online shine” optimaal is en blijft.