sterke merkidentiteit laten maken

Een eerste indruk maak je maar één keer

Een goede huisstijl is in de eerste plaats het creëren van een unieke merk- en bedrijfsidentiteit. De basis van een huisstijl is opgebouwd uit drie zaken, namelijk; een logo, font type en color scheme. Met deze drie elementen vorm je de basis van de manier waarop je naar de buitenwereld communiceert. Je gebruikt deze stijl namelijk in je e-mailhandtekening, social media posts, breif papier en website. Wat een huisstijl “dik” maakt is de manier waarop deze is samengesteld. Het moet een match zijn voor zowel ondernemer als onderneming. Een dikke huisstijl zorgt er voor dat je bedrijf opvalt en de show steelt.

Wat doen we

Een huisstijl maken is niet zo moeilijk, maar een dikke merkidentieit wel. Om een uniek product af te leveren maken we eerst kennis met de ondernemer en bovenal de onderneming. Na een sterke mentale schets creëeren we conceptueel een product op maat. Nadat er een match is afgeleverd kan er een brand map gemaakt worden.

Onze werkwijze

Kennismaking

Brainstormen

Schetsen

Conceptontwikkeling

Designen

Revisieronde

Afleveren

Promotie

Val op tussen je concurrentie. Stuur je bericht.

“Een dikke merkidentiteit laat in één oog opslag zien wie je bent en waar je voor staat.”